Ogłoszenie


#1 2014-05-29 22:55:20

blend

Administrator

Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 97
Punktów :   

Tryb gry

W UT 2004 mamy do dyspozycji 10 trybów gry: Assault, Domination, Bombing Run, Last Man Standing, Deathmatch, Team DeathMatch, Capture The Flag, Mutant, Onslaught oraz Invadion.

Domination, Last Man Standing, DeathMatch, TeamDeathMatch oraz Capture The Flag oprócz nowej oprawy graficznej nie zyskały praktycznie niczego nowego i ich opis znajduje się w dziale UT

Bombing Run praktycznie też bez większych zmian znalazł się w UT 2004 z UT 2003 - w skrócie rozgrywka podobna do futbolu amerykańskiego. Polega na przeniesieniu "piłki" do bazy przeciwnika i wrzuceniu jej do bramki. Dostępne są wszystkie bronie z innych trybów rozgrywki. Gracz posiadający "piłkę" nie może używać broni.

Invasion również bez większych zmian przeszedł z UT 2003. Pojawił się w UT 2003 wraz z BonusPackiem. W trybie tym musimy zmierzyć się z nadchodzącą falami hordą złowrogich obcych.

Na uwagę zasługują tryby Onslaught, nowy Assault oraz Mutant - gdzie pierwszy jest zupełnie nowym trybem gry, drugi został znacząco przebudowany w porównaniu z pierwowzorem, a trzeci jest sięgnięciem do korzeni, gdyż jest adaptacją trybu King of The Hill z Unreal1.

Onslaught - korzenie Onslaughta tkwią w UT oraz UT2003. Pierwowzorem tego trybu był Domination o którym możecie sobie również poczytać w linku powyżej. Onslaught to tryb w którym drużyny muszą budować i utrzymywać punkty na mapie - tzw. Nody. Zdobywanie Nodów musi się odbywać w odpowiedniej kolejności - od swojej bazy do przybazowego Nod'a przeciwnika. Rozgrywka kończy się po zniszczeniu generatora w bazie przeciwnika. Generator może być zniszczony tylko wtedy, kiedy zdobędziemy przybazowy Nod przeciwnika. Jest to jak na razie jedyny tryb gry w którym autorzy dali nam do dyspozycji różnorakie pojazdy - od latającyh do jeżdżących po ziemi.

Assault - całkowicie przebudowany tryb znany już z UT. W skrócie chodzi w nim o granie wg. scenariusza założonego przez autorów mapy. Drużyna dzieli się na atakujących i broniących ( np. pociąg, jakąś bazę, statek ). Na wykonanie misji mamy z góry określony czas. W nowym Assaulcie kompletnie przebudowano HUD'a - dodano szerego opcji informacyjnych ( co trzeba w danym momencie robić, gdzie należy iść ) przez co gra stała się jasna i przejrzysta. W "starym" Assaulcie często zdarzało się, że zawodnicy "gubili" scenariusz lub wręcz gubili się na mapie. Teraz nie ma tego problemu - w praktyce gracz grający w Assault po raz pierwszy bez problemu wie gdzie iść i co w danym momencie ma robić. Wszystkie potrzebne do tego informacje znajdują się teraz na ekranie.

Mutant - jak pisaliśmy wcześniej jest to adaptacja trybu King of The Hill z Unreal1. Zdobywca pierwszego fraga staje się mutantem z ponadprzeciętną energią - porusza się 2 razy szybciej niż inni, strzela 2 razy szybciej, jest częściowo niewidzialny. Wszystko pięknie ? No nie do końca - mutant żeby przeżyć musi fragować, ponieważ cały czas ubywa mu energii. Inni gracze muszą polować na mutanta. Gracz fragujący mutanta staje się mutantem . Ostatni gracz w rankingu tzw. "Bottom Feeder" oprócz mutanta może także fragować innych przeciwników.

Offline

 
.pl `qHp- -=Polish=- --=PUBLIC=-- 195.42.112.19:7777

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ntsdsite.pun.pl www.narutojutsu.pun.pl www.mfporadnik.pun.pl www.c800i.pun.pl www.htcsmart.pun.pl