Unreal Tournament
producent: Digital Extremes
wydawca: GT Interactive
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
kategoria: gry akcji / FPP
Data Premiery:
Świat: 23 listopada 1999
Polska: 27 marca 2000
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+
nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 266, 32 MB RAM, akcelerator 3D.
Opis gry:
W tej grze, podobnie jak w jej największym rywalu Quake III: Arena prawie całkowicie pominięto aspekt grydla pojedynczego gracza, ograniczając go właściwie tylko do treningu przygotowującego do właściwego pojedynku z żywymi przeciwnikami w sieci lokalnej lub Internecie. Doskonała grafika, bardzo dynamiczna akcja, wiele różnych broni do wyboru i bardzo dopracowana gra sieciowa stanowią o sile tego tytułu. Poza klasycznym trybem deatchmatch (pojedynek) można walczyć zespołowo, np. w trybie CTF (capture the flag, zdobądź flagę). Ważnym czynnikiem decydującym o ogromnej popularności tej gry jest też otwarta architektura, umożliwiająca tworzenie przez fanów modyfikacji (tzw. MODy), nieraz całkowicie zmieniających wygląd i cele gry.
Offline